Janina Kronlund


Livet är en kaffepaus.
helgen i raseborg var fullspäckad med en massa skoj! på fredagen hade vi vinkväll hemma hos mig & tobias tillsammans med ludde, neea, fridde och benne. väldans bra diskussioner in på sena timmar, så blir det lätt när sällskapet är så här bra! som grädden på moset fick jag sova ut på lördagen, ack du ljuva liv.
 
på lördagen blev det tacopaj hemma hos nico & sara och på söndagen kaffe hos linda & miica. vet att jag sagt det förut men det finns verkligen en massa fina människor i raseborgshoodsen. på söndagskvällen hade vi bjudit in tobias föräldrar och farmor för lite mys, lite som en halvofficiell inflyttningsfest. 
 
 
självklart har vi en massa ogjort eftersom vi ännu definierar lägenheten som ett flyttkaos. efter att den här bilden nedan togs fick jag upp gardinerna i vardagsrummet men jag funderar på hyllorna. det är en stenvägg bakom och det här handlar om en hyreslägenhet där de förra hyresgästerna lämnat kvar sina hyllor. orkar jag ta ner dem för att borra hål för mina två sofftavlor? eller ska jag bara låta det vara och hänga upp tavlorna någon annanstans? vad tycker du?
 
min åsikt om guldbordet då? det överträffade alla förväntningar och jag älskar det!
 
 
// what would you do with the shelves? would you take them down to hang up the pieces of art I had in the old apartment? this is a rental apartment and it's a wall made of stone. the previous tenants left the shelves there, and I can't decide if I should let them stay and hang up the art somewhere else? send help. my opinion on my new golden table: it's fantastic, it exceeded all expectations and I love it.
 
the weekend in raseborg was filled with a lot of fun. on friday we drank some wine at our place with ludde, neea, fridde & benne. on saturday we had taco pie at nico & saras house and on sunday we went to linda & miica to have some coffee. later that evening tobias parents and grandma came over for a cozy housewarming party.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress