Janina Kronlund


Villa Westpoint.
uppbyggnaden av mitt rekreationsområde framskrider. glädjetjut och glädjehopp! min volleybollplan har blivit mosad av kross, men vänta bara så kommer jag slå upp den någon annanstans. just nu röstar jag för gräsmatta där min volleybollplan egentligen skulle varit.
 
bastubyggnaden börjar också se ljuset i tunneln! en stor del är färdigmålat, köket är beställt, spottarna är installerade i taket och plattsättaren är på kommande för att kakla dom fina kaklen jag valt ut. jag är taggad på att börja inreda och skaffa fina påslakan. inväntar förresten också en grävmaskin som ska lägga en sista touch på området innan det är dags för att börja lägga alla små planer i verket.
 
jag vill ha ett växthus, en stämningskoja (haha länk här), en fyr, en mysig eldplats, en volleybollplan, en uppblåsbar flamingo, ett utekök, ett stort långbord gjutet i betong, en grillkåta, en ponton, en rund-sten-strand, en fem gånger större brygga, en rutschkana ner i havet, en gräsmatta och några blomrabatter. vissa saker lättare att uppfylla än andra :D lär ta ungefär tio år så kan vi återkomma och kolla läget om vi blivit klara. haha jag bara längtar efter 2028 då mitt rekreationsområde förhoppningsvis är klart :D
 
 
härlig frukostpicknick med mamma & hugo ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress