Janina Kronlund


Villmanstrand wedding weekend.
 
 
i juni fick vi vara med om ett alldeles sagolikt bröllop, när anniina fick sin juho i villmanstrand. egentligen åkte de till las vegas för att gifta sig redan i februari, men de ville hålla en ordentlig ceremoni och en bröllopsfest för sina släktingar och vänner också. och fint det, för vi hade verkligen en underbar wedding weekend.
 
juni bjöd ju på särdeles vackert väder och då hade vi ännu ingen aning om hur fin hela sommaren skulle bli. det var underbart väder hela helgen. på fredagen gjorde vi allting i ordning, simmade, bastade och hade hemmaspa. på lördagsmorgonen plockade vi blommor till borden och till våra kransar. tyvärr var det så varmt så kransarna sloknade alltför fort :D
 
bröllopet blev en succé och jag trivdes galet bra. det var ett fint område med flera stora stugor som bildade en helhet intill en blöt pöl jag kanske vågar kalla för järv. det var underbart att få vara med om att dela så mycket lycka med anniinas & juhos familj, dessa tjejer som jag vuxit upp med samt några av tjejernas pojkvänner. härligt att ses till fest när vi är rätt splittrade till vardags (vasa, helsingfors, oslo, krakow). tack också till min bästa tobias som kom från karis för att vara min avec. galet mycket glädje och kärlek.
 
alla officiella bilder är tagna av terhi töyry.
 
 
massa kärlek ❤
Lillis

Ihana postaus, kiitos😍❤️❤️❤️ (hehe, se on Saimaa, Suomen suurin järvi😄😄)

Svar: kiitos vielä teille kun saatiin olla osa tätä ihanaa viikonloppua 😍😍 hehehe jaaa, näin sit menee ku ei jaksa googlemapsata 😂
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress