Janina Kronlund


Fields of gold.
när jag blir stor så vill jag growa ett fält med solrosor. inte maskrosor, som jag först råkade säga åt josefina. idag träffade jag min fina kusin efter jobbet och vårt mission var att hitta solrosfältet i sundom as seen on instagram. behövde knappt leta för josefina hade redan hittat det på väg hem från sitt jobb. mission accomplished och vi behövde knappt slita.
 
men tänk så härligt och en sådan fröjd för ögat att vakna upp till nya dagar och blicka ut över ett hav av guld. ser grymt idylliskt ut, eller hur? nästan lika härligt som det var att gå där bland tistlar & småkryp med en gnutta rädseldamm i fickan, för tänk ifall man skulle råka hamna ut för en dangernoodle? det gick bra, inga dangernoodles i sikte och inte heller ville någon punk (bättre namn för fästing) åka snålskjuts tillbaka till stan.
 
Danielas Dagbok

så fina bilder på er! <33

Svar: tack dannebebe!! ❤❤❤
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress