Janina Kronlund


Stolt.
telekomföretagsjobbet jag i tre år hade som sommarjobb och sidan-om-skolan-jobb gick ut på kundtjänst genom telefon, vilket gör att man inte alls hade samma chans till ris och ros som man har när man träffar kunden personligen. för mig är det en självklarhet att man ska sträva till att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt, annars kan man ju lika bra välja något annat jobb som inte inkluderar kundkontakt :D
 
nu har jag jobbat inom bankbranschen i nio månader och träffar människor face-to-face, varje dag. idag kom ett så stort tack i form av en ros i vaasan ikkuna! det här är seriöst mitt arbetslivsgoal! jag är så sinnessjukt glad och stolt över mig själv, att jag äntligen fått en ros efter alla dessa år :D JAAAAA! det är någon som är glad för något jag gjort. så skoj!
 
Danielas Dagbok

jeeee grattis! <3

Anonym

Va kul! :D Kan du dock översätta va de står //pinsamt dålig finska här haha

Svar: hahah här har du min tjugo-i-tolv-borde-sova-översättning; "till danske bank på övretorget i vasa och du, trevliga unga kassatjej, du kom och guidade mig när jag än en gång strugglade med nätbanken. sedan dess har jag redan kunnat använda er apparat" :D vi har alltså bytt kunddatorn mot en ipad under sommaren och det är såklart ingen självklarhet att alla direkt vet hur man använder den :)
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress