Janina Kronlund


Thirty seconds to mars.
lyckan är total. thirty seconds to mars är ett band som jag har älskat länge, länge. även om jag som tonåring var besatt av tokio hotel så fanns alla låtar av bland annat simple plan och thirty seconds to mars på min spellista (ahahh på mp3-spelaren och ipoden). hade väl laddat ner låtar från limewire :D
 
 
på oliver's inn brukar jag alltid spela vissa låtar för vissa personer. finns två tjejer som alltid önskar krewella, så då kan jag lika bra spela en krewellalåt när jag ser att de står på dansgolvet. finns en kille som alltid vill höra you, så när jag ser att han är på plats så lägger jag färdigt in låten på listan. and so on. men ni vet, så att det blir lite extra och man inte ens behöver be om sin låt utan får (kanske) en liten kick av lyckorus när den ettutre börjar spelas. 
 
tobias önskade den här några gånger för länge sedan (hehe vi har känt varandra i snart fyra år, träffades för första gången i december 2013, blogginlägg här). så småningom blev det en grej att jag spelade den här låten under sjuttons många olliskvällar, om han var där.
 
till och från har vi tittat efter spelningar med dem och ettutre släpps bomben: konsert i helsingfors i april 2018!!!! total lycka! biljettsläppet var klockan nio igår och några minuter senare hade jag köpt två biljetter. fyfan vad härligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress