Janina Kronlund


Goodiebag.
jag hade den stora äran att vara inbjuden till ett mysigt evenemang som slutligen tyvärr inte blev av. men guess what? denna glada tjej fick en goodiebag i alla fall :D hur skoj! tusen tack till henna som står bakom allt ♥ 
 
 
ekologiskt frösnack från karhulinnan kotileipomo, i princip som fröknäcke men i små bitar. så sjukt gott :D medan jag försökte fota dessa bilder så hann jag äta hur många som helst. på paketet står det att hembageriet är beläget i en före detta dansstudio, och det låter ju intressant! jag älskar intressanta förpackningar som dessa (ett annat tips är oatly).
 
 
fyra stycken jenkki-tuggummipåsar! tuggummiförrådet är alltså fyllt för en tid framåt. hittills har jag bara smakat på citus focus som har en riktigt fräsh smak även efter att man tuggat ett tag.
 
the body shop bjuder på tester ur sin serie spa of the world: hawaiian kukui cream som är en hundra procent vegetarisk, rik & intensiv bodycreme, samt french grape seed scrub som är en hundra procent vegansk kiinteyttävä body scrub. svenskt ord saknas för kiinteyttävä, på paketet står det firming men det ska väl nog finnas ett mer svenskt ord, eller? hur som helst, ska bli skoj att testa.
 
ett presentkort till it's pure. i vasa ligger affären i rewell center, den fanns också där tidigare men under ett annat namn som jag för tillfället glömt bort. men ni vet, över femtio procent av deras produkter är ekologiska och man plockar dem från boxar, högst antagligen för att minska användningen av förpackningar/plast/skräp :)
 
små tester från the bodyshop: drops of youth. ja tack till youth, måste annars också gå och kolla upp min syn när åldern börjat knacka på dörren :D både koncentrat och en sleepingmask innehåller dessa små påsar.
 
sist men inte minst, en kroppslotion som ger fukt i fyrtioåtta timmar, från märket biotherm. precis vad jag behövde men aldrig tagit mig tiden att köpa, haha. fint så!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress