Janina Kronlund


Kanske regnar det i april, eller snöar det i Prag
vilken start på måndagen! nicolina har varit i namsos på praktik och imorgon åker hon iväg till oslo för sommarjobb. jag hade alltså supertur som hann träffa henne medan hon var här. idag lunchade vi på pincho och skvallrade självklart om ditt & datt samtidigt. tiopoängs lunch, helt enkelt.
 
jag hade bestämt mig för att det skulle bli en städdag, så när jag kom hem efter jobbet så skred jag till verket. tvättade en tvätt, diskade bort alla smutsiga tallrikar, dammsög lägenheten, böt påslakan och gav mina växter kärlek i form av vatten. bra så. aldrig känner man sig lika vuxen som när man får ordning på livet.
 
hade inte planerat så mycket mer, då johanna tog kontakt och frågade ifall jag ville med ut på promenad. något mellan elva och tolv traskande kilometrar hann vi samla ihop, självklart diskuterande om allt det där viktiga i livet. huippu! nu känner jag att jag kan somna med lite övergott samvete, puss godnatt :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress