Janina Kronlund


Jag har startat företag!
jag har startat företag tillsammans med min pappa: kronpriserna ab, som på finska går under namnet kruunupalkinnot oy. kronpriserna är ett pris- och graveringsföretag och bland produkterna finns priser som pokaler, medaljer och statyetter. listan ska göras ännu längre (plaketter, glasprodukter, rosetter) och vi håller hela tiden på att lägga in fler produkter i webshopen.
 
sidan är inte helt hundra klar ännu, men jag jobbar på det under varje lediga sekund: tryck HÄR för att komma till kronprisernas hemsida och webshop!
 
 
vi hörde att idrottsföreningarna beställde pokaler från södra finland och tänkte så här kan det inte vara. det behövs ju absolut ett pris- och graveringsföretag i österbotten, så att man inte behöver frakta produkterna så himla långt och så att man kan komma in och titta på pokalerna om man känner för. vi är belägna i vasa!
 
min pappa peter har en goda sjutton års erfarenhet inom branschen och innan nya, spännande uppdrag så har han arbetat på hovisepät, som de flesta idrottsföreningar känner till :) MEN TIPSA ALLA DU KÄNNER om att det nu finns ett prisföretag i vasa! skolor, föreningar, idrottsföreningar, sällskap, klubbar, företag, organisationer och privatpersoner - låt dem alla veta om att vi finns! GILLA oss på facebook!
 
 
för att få till snygga bilder så anlitade jag min mästerfotograf emma. eftersom stackars isabella löwengrip måste skriva ut att alla hennes posts är samarbeten med hennes egna företag, och jag inte har någon aning om vilka regler vi spelar efter i finland, så skriver jag ut det för säkerhets skull (JA, det känns fint att skriva det):
 
inlägget är i samarbete med kronpriserna ab.
TIDSTJUVEN

Så roligt! :D Grattis till företaget och lycka till med verksamheten. <3

Svar: Tusen tack! :D <3
JANINA KRONLUND

CorinneGrönholm

Åh vad kul!! Grattis till företaget och lycka till :)

Svar: tusen tack :D <3
JANINA KRONLUND

Julia

Vad kul! Stort grattis till startandet av företaget :) !

Svar: tack julia :D <3
JANINA KRONLUND

Danielas Dagbok

Va roligt! Grattis & lycka till janina, kööör hårt!

Svar: tackis :D <3
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress