Janina Kronlund


Adelina, Kira och kindercake.
på lördagen var jag bjuden på fest till casadefrulli, vilket var hur skoj som helst! vi kalasade födelsedag både för kira och adelina. bra musik, bra mat, bra folk, skojiga spel och härlig stämning, så förfesten får tio poäng :)
 
vid tio drog jag iväg till ollis för att spela lite musik. kvällen går till historien som en av de bättre kvällarna, helt enkelt. jag hade sjukt roligt att jag hade velat fortsätta två timmar till när det blev valomerkki. märker verkligen hur mycket mer man njuter av att partyjobba när man gör det mer sällan :)
 
 
eftersom både jag & mimmi jobbar mer (med annat) än tidigare, så är vi i lite dj-brist på favoritbaren. vi söker alltså nya dj-kollegor :D det är världens, världens bästa och roligaste jobb så jag rekommenderar att söka! passar perfekt vid sidan om studier, eftersom det är
1) nattjobb
2) helgjobb
3) samma lön varje kväll så det är lätt att hålla koll på inkomstgränserna för att vara studiestödsberättigad.
 
vad som krävs? myndig, skojig, utåtriktad person som är intresserad av musik! that's all. mejla din ansökan till > [email protected] < mitt cv har nog ingen på ollis sett, inte alls viktigt i detta sammanhang. så HUGG I DEN HÄR CHANSEN och sök världens bästa jobb :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress