Janina Kronlund


Höst & Halloween
höst i allra högsta hugg och halloweenhelgen står precis bakom hörnet. jag har så många, härliga planer och äventyr att se fram emot under denna helg! om jag däremot kommer att klä ut mig vet jag inte ännu. kanske om någon bjuder mig på fest? :D har en del planer på vad man eventuellt skulle kunna klä ut sig till, så vi får se hur det går! förra året var jag en scary mermaid och året innan det var det en dragkedjssminkning med en massa blod. minns att jag fastnade i blodklibbet som blivit kvar i jackan ännu långt in i november :D
 
det som är roligt med halloween är att det hela tiden växer sig större och folk satsar på mer kreativa sminkningar! förr var det mer att bara klä ut sig (i alla fall för mig, men tycker mig se en over-all-trend i det här), typ som andra dagen förra året när vi drog på varsin banandräkt. lika kul det, förresten. och mycket mindre smink att tvätta bort. för att få bort vax har olivolja visat sig vara den bästa vännen. att klä ut sig är så himla kul!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress