Janina Kronlund


Thesisuppdatering
idag har jag arbetat med min thesis hela dagen. har endast gått en femtedel av mitt dagliga stegmål och har inte varit utanför lägenheten :D roligt liv man har. vill lova mig själv att jag kan göra något skojigt imorgon istället, men ju mer jag jobbar desto bättre kommer min thesis att bli. enkel logik. har skrivit en del sidor, men det är fortfarande en stor del kvar. jag satsar verkligen på att få mina papper i december (annars är maj tvåtusensjutton nästa chans).
 
skrivningsprocessen är inte tråkig någonstans. tycker det är rätt roligt, man lär sig mycket på samma gång som man skriver. det jobbiga är att man gärna skriver flera timmar i sträck när man en gång kommer igång. att sitta länge gör en småtokig. att sitta vid datorn en hel dag gör att man blir passligt småskogstokig.
 
 
hade ost-vindruvs-kex-och-chark-kväll här i veckan, vilket var en bra idé, för jag har fortfarande kvar lite kex och ost att kalasa på. nu ska jag ta en avkopplande dusch och sedan ska jag belöna mig själv med lite sömn.
johanna

Hej! Kan man inte nuförtiden bli färdig vilken månad som helst? Minns då jag skrev min thesis ett par år sedan så var det möjligt att bli färdig typ då man vill :)
Lycka till !

Svar: Heej! :) Nää dom ha ändra de nu. I år kan man ännu bli klar varje månad, men från och med nästa år gäller 2 examenstillfällen om året. Handlar säkert om resurser, kan jag tänka mig.
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress