Janina Kronlund


Tulipser i köket
häromdagen fick jag besök av fina daniela och hon hade med sig en inflyttningspresent i form av tulpaner (blir återigen påmind om att jag borde ordna inflyttningsfest.. jaja snart). jag som skulle vilja ha allting klart innan det är dags för inflyttningsfest. innan lägenheten är helt-okej-komplett så saknas två stolar (eller två pallar, eller en bänk) och en fin tv-bänk.
 
älskar det faktum att mitt kök är tillräckligt stort för att rymma ett fyra personers matbord men att det ändå finns utrymme att laga mat utan att krocka in i det :) tycker för övrigt att blommor och grönskap är pricken över i:et i köket. vill påstå att det inte är ett äkta kök utan en basilika, men det är svårt att hålla basilikor vid liv under vintern, så därför har jag ingen för tillfället. men, en vas med blommor och någon kruka grönt skapar en underbart hemtrevlig känsla. om det blev oklart så ska jag säga det: jag trivs bra!
 
Sonya

Ååh! Vilket drömkök!

Svar: trivs bra att steka mina spenatplättar här :D
JAE

Danielas Dagbok

alltså din lägenhet <3 <3

Svar: <3 <3
JAE

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress