Janina Kronlund


Frankfurt
frankfurtshälsningar! här ska jag, anna-katri och ida sitta ytterligare några timmar så we better göra det bästa av situationen. sitter och läser nyheter, svarar på mejl, diskuterar viktiga saker, dricker vin och grejer. är sjukt taggad på att köpa en hotdog!! annars skulle jag vara så sjukt taggad på att flytta till tyskland. herregud jag älskar tyskar och deras land. om jag har möjlighet att ta ledigt från skolan så skulle jag kunna bo hos emma hur länge som helst; det är ju bara drygt en månad innan hon flyttar till detta underbara land!? avundsjukan smyger sig på så där smått :)
 
flygresan från aten till frankfurt gick väl så där, denna gång var det en överförfriskad man som lyckades bidra till en otrevligare stämning bland människorna på flyget. hade så sjukt tråkigt eftersom jag inte kunde lyssna på musik, men som tur fick jag låna ak:s bok i alla fall. borde köpa mig en egen, hemresan är fortfarande drygt sjutton timmar lång och man hinner bli hur uttråkad som helst ännu. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress