Janina Kronlund


Sista aprilveckan
hejhej hemskt mycket hej :) med alldeles för lite sömn (redbullen till frukostdryck räddade mig) har jag tagit mig igenom dagens två presentationer och tent, så egentligen känns det som att jag förtjänar att dra täcket över huvudet och bara sjunka ner i en dvala. men nej hörni, för detta klåp lyckades ta miste om sin tentdag, så jag får gå och skriva den med andra klassen imorgon istället. hör ni hur det skramlar? det är studiepoängen som ramlar in (ok jag vet, borde gå och sova). herregud vad det ser bra ut i studiepoängsinsamlingen. det finns riktiga guldpärlor, sådana prestationer man får vara stolt över. finns några få undantag, men samtidigt är det förståeligt eftersom det inte finns motivation varje dag. idag tryter motivationen, borde plugga special aspects of management accounting.
 
dagens bästa var att kitty och fanny kom över för att hänga en stund hemma hos mig. fannys mamma hade bakat bulla, som vi kalasade på tillsammans med té. så mysigt och härligt :) dessa är de tjejer som jag vuxit upp med. sjukt tacksam för att jag har er annars har jag gått igenom skåp och lådor, ska flytta en del saker hemhem över sommaren. imorgon blir det storstädning av lägenheten..
 
Josefina

Hihi du e nog så rolig! :D <3

Svar: du också!! :D:D puss!
JAE

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress