Janina Kronlund


Hanna
when in athens så träffade jag en härlig tjej som heter hanna. hon ska jobba på kreta i sommar och bloggar om sitt äventyr här, klicka, läs och beundra! är så snäll att jag stjäl några bilder av henne, dessa var när vi traskade genom aten för att hitta upp till acropolis. tycker lite synd om mig själv på grund av att min telefon gick sönder och jag blev av med alla mina bilder, men sådant är livet. man får lära sig vara snabbare med backupkopior.
 
känner en liten, liten fjäril i magen när jag tänker på att jag ska få spendera sommaren på en grekisk ö. jag älskar grekland. förra sommaren sa jag att jag denna sommar skulle bo i ett vitt hus med blått tak. jag drömde om santorini. ljuger inte om jag säger att det var mitt egentliga mål, men bildgoogla dessa ställen: lindos, rhodos old town, palace of the grand master of the knights of rhodes, afandou beach och chalki rhodes. jag tror jag kommer må riktigt bra i sommar :) :) :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress