Janina Kronlund


Thûrsday
idag ringde folkhälsan mig och meddelade att sonja blev vald till finlands lucia, sjukt stort grattis åt henne! :D det innebär också slutet på mitt luciaäventyr, eftersom jag valde att inte provsjunga för att vara tärna, dvs. att vara med i själva kören. som jag redan skrivit tidigare, så är jag sjukt tacksam för denna möjlighet och för alla er som varit på min sida through out kampanjen, puss på nosen!
 
 
idag har jag skrivit tent i international supply chain management och kan äntligen pusta ut! skrev ner precis allt som jag kom ihåg så nu kan jag bara hoppas på det bästa. förutom att ta en kort powernap och en ännu kortare promenad tillsammans med emma & hoai så har jag korrekturläst början på en åa-kandidatavhandling och väntar bara på att få hanken-kandidatavhandlingen levererad så att jag får korrekturläsa den också! även om det blir lite extra, frivilligt arbete för min del så tycker jag att det är skoj att mina vänner litar på mig till den grad att jag får göra sånt här :D
kitty

hihi :* du är bäst <3

Svar: kram på dej och lycka till med nattens skrivande :) hjärta!
JAE

Emma Cecilia

Du är bäst, ingen protest!

och stort grattis till Sonja! :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress