Janina Kronlund


Skolavslutning
 
kitty pickade upp mig för att köra iväg till emilias examensfest
 
 
SJUKT STORT GRATTIS åt emilia!



så fin fest, fina gäster & verkligen god mat! tio poäng! :D

 
fick lite passligt bråttom när jag fortfarande var hemma 21.55 och skulle börja jobba 22.00 på ollis. hade planerat att ha en tävling där jag behövde några kokosnötter, men det fanns inga på varken sale eller citymarket så jag gav upp. senare kom jag på att jag skulle kunna byta ut dem mot apelsiner, så jag skulle via butiken ännu innan partyjobbet. siktade in mig på piccolo när jag såg att sale fortfarande hade öppet! GULD! jag hann till ollis i helt okej tid, kanske i tid om man kollar på någon annan klocka än min :D personligen kändes det inte riktigt som skolavslutning eftersom min klass egentligen slutade skolan den sista april (bortsett från omtenter). hade överlag en riktigt bra kväll och jag hoppas alla studenter & nyutexaminerade också hade det! grattis åt er alla!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress