Janina Kronlund


Att sova eller inte sova
jeppjepp, nu går det helt bra igen. jag skulle stiga upp vid åtta i morse, hade inte ställt något alarm för att jag bad mamma eller pappa att väcka mig. tror att jag sagt jag är nog vaken i morse men har dock en liten blackout där någonstans. jag steg alltså upp vid tolv, efter en lätt sömn på tolv timmar. utvilad är ordet. halva dagen är ju förbi redan. det enda positiva med att sova för mycket är att man senare på dagen inte behöver några powernaps.
 
är by the way jättejättedone med att plugga på tent, men det är vad jag helt enkelt måste göra idag. idag också. blir ingenting av att ha en negativ attityd så nu ska jag försöka lura mig själv till hur fantastiskt roligt det är att plugga :D wohoo here we go!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress