Janina Kronlund


March 31st
så var det tisdag! någon som känner för att köra utgång idag? inte jag heller :D eftersom jag & emma satt uppe till klockan två för att arbeta på våra foreign trade -projekt (har inte alls att göra med att vi powernappade två och en halv timme innan) så tog det emot att stiga upp i morse. bara lite. lunchade salladsbuffé på pincho tillsammans med pappa, sjukt gott! blev så mätt att jag inte orkade äta upp hela salladsberget.
 
jag traskade till skolan för att fråga vår lärare om jag har någon som helst möjlighet att komma igenom en kurs som jag varit lite frånvarande från och han sa att det ordnar sig bara jag kämpar lite :D jaja, livet under kontroll då! satt och kämpade i några timmar innan skoldagen var över och jag glatt traskade hemåt. glatt genom snö & slask, tacka vet jag gummistövlar. med andra ord, 2014 var jag en smart tjej som gjorde en smart investering.
 
kastade mig ner i soffan för att ta en powernap men jag somnade aldrig? bara bra. powernaps är värdelösa och oeftersträvansbara. om en stund kommer mami & papi hit på besök, det ryktas att jag ska få en korg med påskgodis?! sitter och söker flyg, gissa vem som förtjänar att åka iväg på en bautasemester i slutet på sommaren? JAG. ska leva fattigt som en kyrkråtta under denna månad så kan jag go all in med krösuslifestyle i augusti.
 
 
 
Josefina

bautasemester klinga så fint i örat, ååh! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress