Janina Kronlund


Inte fakking lätt
en helt superärlig lägesuppdatering: jag är jätteledsen och har en ganska lång väg upp till topphumör igen. det är helt sjukt hur livet kan köras omkull bara så där. jag vet inte om jag har lust att gråta eller skrika, men just nu är det jättesvårt att skratta och ha kul med mina världens finaste vänner. det är jättesvårt att njuta av pampasveckan när jag känner hur svårt det är att vara genuint glad. min flykt stavas oliver's inn och även om jag var skitförbannad först för att jobba en extra tur så var det det bästa som kunnat hända mig. jag älskar oliver's inn och att bara få dras iväg med musiken en stund, att få dansa, glömma, vara lite lycklig. jag har hittills jobbat två pass och har fortfarande ett pass kvar imorgon kväll, från åtta till valomerkki. jag älskar mina arbetskamrater och mina chefer och människorna som gör livet bra där.
 
surt bara att allting ska skita sig samtidigt. anyway, behöver bara få vara lite ledsen så tar jag mig tillbaka till glädjen när jag är done. we've all been there or we will all be there, bara min tur nu. ge mig lite tid bara.
kitty

älskling, allt blir nog bra <3

Svar: <3
JANINA

Josefina

<3

Josefina

<3

Svar: <3
JANINA

Anonym

va ha hänt? :(

Svar: ingenting som inte går att komma över, men tänker inte hänga ut någon online :) puss
JANINA

Din tvilling, du veit ;)

Åh min telefon bråkar o stängde av sig när ja sku kommentera!! De får komma pånytt nu :) JANINA, ja får ångest av att läsa dehär inlägge, bara ja sku ja veta!! Puss du e fin.

Svar: livet är! då är vi två fina, puss bejb! <3
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress