Janina Kronlund


Can't feel my face when I'm with you
den här måndagsmorgonen var en sådan, att om jag hade gått i skolan istället för arbetat, så hade jag förnöjt vänt mig om i sängen och somnat om. istället snoozade jag trettiofem minuter extra innan jag insåg att jag kommer komma alldeles för sent om jag inte sliter mig upp på två sekunder. lite musik i öronen och världen förbättrades avsevärt på bara en liten stund :)
har fina tankar om att börja packa i tid inför resan, men jag sitter och stressar över saker som att vår tvättmaskin har gått sönder; orka forsla alla kläder hemhem för att få dem tvättade. hoai bokade sista flygbiljetten på finnairs flyg från helsingfors till vasa, så jag har precis bokat tåg åt mig och josefina. det går bra nu :D är i akut behov av en frissa som skulle göra en quickfix på mitt hår, men den enda stunden jag skulle ha ledig är i morgon efter 16. anyway... FYRA jobbdagar kvar och sen får jag SEMESTER. what.
Cajsa Lindahl

Härlig bild! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress