Janina Kronlund


Sedan senast
förutom att seglingen är bekräftad så är det också bekräftat att mina små guldklimpar milja, sonja & victoria följer med! jag är så sjukt taggad! längtar tills den åttonde maj då vi hoppar på både flyget & skutan och styr ut till havs. nu är ju grejen den att jag har absolut noll seglingkunskaper men jag älskar havet och jag har myror i brallan inför detta äventyr. vill klättra upp i en mast och hoppa ett pochahontas hopp ner i havet; på den nivån befinner jag alltså mig.. dessutom tänkte vi bli kvar i stockholm under en dag eller två, om ni vet något bättre så säg! alla dessa restaurangalternativ alltså, blir ju redan tokig!
 
 
min favoritbild från förra sommarn passar ganska bra här, tycker jag :D LYCKAN.
Ida

#GULDKRÅKAN

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress