Janina Kronlund


3x manhattan 1x seaside heights
 
den första bilden gör mig glad. varför? jag var jättejättelycklig över en molnig dag på lower manhattan (den lilla spiken i horisonten är frihetsgudinnan) och livet var jättejättebra och jag hade några extra dagar ledigt och sanna hade kommit för att hälsa på mig. den äventyrshelgen kommer jag aldrig glömma :') jag blir glad på grund av att jag är genomlycklig och jag behöver inte lé för bilden för att jag ler för livet.
 
den andra bilden gör mig glad. varför? varje gång jag befann mig i central park kollade jag på roddbåtarna och tänkte att jag skulle ut och ro en dag. när emma & josefina tog sig över atlanten blev det äntligen gjort,  det var underbart. jag mådde jättejättebra.
 
den tredje bilden gör mig glad. varför? jag hade inte sett emma & josefina på ungefär ett år när jag förenades med dem på deras hotell som låg så centralt man bara kan komma i betongdjungeln. känslan av att återförenas och släppa någon liten tår. finfin känsla.
 
den fjärde bilden gör mig glad. varför? jag, emma, lia & alexander hade spenderat en hel söndag på stranden och boardwalken i seaside heights och jag kan inte riktigt sätta ord på känslan. när man konstant jobbade 45 timmar i veckan så satte man så sjukt stor vikt på veckosluten då man var helt ledig och bara fick levalevaleva.
 
framför allt är jag sjukt glad att jag tog vara på sekunder och verkligen levde. just nu kollar jag på resor för jag måste ut i världen, jag måste få känna att jag lever. ju förr desto bättre :) men fortfarande, beslutet att åka som au pair är det bästa beslut jag någonsin tagit i mitt liv. nästan så man borde åka igen haha.
Josefina

minns att ja had soma(!!) då du kom ti vårt hotell å så vakna ja till att du va i hotellrumme efter att int ha sitt dej på ett år! så roligt! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress