Janina Kronlund


Wicked wonderland
gårdagen flöt lätt förbi. dagens mest spännande var en brandövning på hanken. vi satt och väntade på att vår tyskalektion skulle kicka igång när brandalarmet började tjuta. på grund av för mycket rök (bra jobbat med rökmaskinerna där!) evakuerades vi genom att kliva ner för riktigt skrangliga utomhusspiraltrappor. så sant som skrivet, ett litet moment of excitement i vardagen.
 
 
ollis levererade riktigt najs igår, fick än en gång somna med ett léende på läpparna. visste att jag aldrig skulle klara mig till skolan till 9 idag, så jag skippade den första timmen (what's important here is my health! tretton utropstecken på det) och satsade på att ta mig hit till dagens andra lektion istället. här sitter jag nu. jag vet inte om vår lärare vet vad han talar om. senare idag har vi veckans andra lektion av en extra kurs som jag, emma & ludde började på igår: introduction to energy technology. känns givet att gå en sån kurs när 1) man har möjlighet 2) när det är intressant 3) när man lever i området som troligtvis är landets främsta energikluster.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress