Janina Kronlund


The fault in our stars
 

innan vi slutade kvällen på världsbästa kantarellis så var jag & fanny på bio och kollade the fault in our stars. ville se den redan i new jersey, men jag hann åka hem innan premiären. precis lika bra som jag förväntat mig.

så otroligt jävla vacker. jag grät mig igenom halva filmen. jag tror seriöst att jag grät nonstop i kanske en timme, nosen stockades och tårarna rullade ner för kinden (såna där stora, dem som de kallar krokodiltårar). kan hända att jag är lite emotionellt ostabil men herregud vilken fin film. orkar inte. rekommenderar denna åt alla. the fault in our stars kämpar lätt om första platsen på favoritfilmslistan (tillsammans med the notebook).
 
daniela

Ja så den igår, aldri gråti så HÖGT åt nån film. Nånsin.

Svar: nåmen ja menar de! :D tårarna forsa som ett vattenfall!
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress