Janina Kronlund


Fokus
hejhej måndag! idag har jag skrivit en tent i academic writing och därmed fått checka av en av veckans exams. idag ska jag göra allt för att vara riktigt produktiv. förutom att handla, diska några kastruller och tvätta lite kläder så ska jag lära mig tillräckligt för att komma igenom morgondagens matematiktent samt öppna tyskaboken för att repetera lite inför morgondagens tyskatent.
 
jag tänkte också hinna till gymmet. all tid som blir över (tror ni att det blir någon tid över?) så ska jag använda åt att dyka ner i bok nummer ett som ska läsas innan torsdagens customer relationship management-tent. vill förresten tipsa om att det finns en sista minuten till någon kanarieö imorgon. ynka 165 euro. med hotell. direkt FRÅN VASA. jag överväger. seriöst.
 
nu släpper vi allt och åker iväg? snälla?
 
TIDSTJUVEN

Ooh shit, om jag inte hade haft både praktik och tenter så hade jag lätt hängt med till någon Kanarieö för 165 euro. :D

Emma

Ja drömmen skulle vara att bara dra just precis nu.. ✈️🌎🙏😁

daniela

åååh vitsi de sku va härlit att bara fara!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress