Janina Kronlund


Step up
 
 
för andra gången i sommar (alltså jo, imorgon är det officiellt sommarens sista dag, men idag är det ännu sommar I'm telling you) har jag och fanny varit och sett en film på bio. den här gången blev det en step up film med eftertiteln all in. vad ska jag säga? jävlar vad folk har talang, tänk om man skulle kunna dansa så där. koreografin var beundransvärd och jag vill inte ens tänka på hur mycket tid de spenderat på detta. sjukt bra! step up -filmerna har ju också alltid en handling på sidan om själva dansandet vilket jag gillar! absolut sevärd, speciellt om ni gillar dans och bra musik :) 

filmer blir så mycket mer levande när man känner igen ställen. denna film utspelar sig både i los angeles och las vegas, där jag & fanny var för exakt två år sedan. SHIT WTF hur har tiden gått så här snabbt igen? för två år sedan denna dag så var jag så sjukt nervös, ledsen och lycklig för att lämna nj och åka vidare till cali på äventyr. TVÅ ÅR?!?!
 
Anonym

Varifrån e Fannys fina jacka? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress