Janina Kronlund


Mitä jos ei kiinnosta
 
ska vi luras lite? så här glad är jag inte. tanken på att det helt-okej-snart är helg & man får stå och hoppa till riktigt bra musik gör att jag håller mig levande just nu. can't fricking wait. 

 
en några dagar gammal bild får beskriva min feelis just nu dååårå: vill inte, orkar inte och har inte lust. istället för att bara handla om att kocka mat så detta gäller precis allting. jag behöver jättemycket loma just nu och jag har ont i huvudet. vädret är grått och det börjar bli kallare om morgnarna. jag borde gå till butiken och handla lite men det har jag i alla fall inte lust med. känns så himla jobbigt att släpa sig dit. om man helt enkelt inte vill, då måste man nog inte. skönt att få klaga ibland. alla dagar behöver inte vara bra dagar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress