Janina Kronlund


Höst eller förändring?
 
höst brukar oftast innebära någonslags förändring. vad är det som är annorlunda denna hösten då? det ska bli roligare att gå till skolan än vad det hittills varit. sporttis spelar i ligan så jag kommer sikta in mig på att få sköta om pausmusiken (återstår att se hur det lyckas). den första september är en måndag, den första höstmåndagen. finns knappast någon bättre vändpunkt ;) kanske dags att börja dra sig mot gymmet igen efter en väldigt oaktiv sommar. någon som är med mig?

jag behöver bara kasta en snabb blick på kalendern för att se hur mycket roligt som händer. livet är en fest! det är förresten mycket fest i kalendern. behöver kanske en paus men då det är så sjuttons roligt att vara ute :D så galet kul att studielivet kickar igång igen! här vill jag insätta en cirkus fem nio utropstecken.
 
höst brukar också innebära att man förnyar diverse school supplies, men inte i år. jag är fine med en penna. måste göra en djupdykning ner i mina gamla gymnasieböcker och se om det finns något jag kan behöva, eller något jag kan sälja/skänka vidare. lång väg, de där tre kilometrarna hem till la familia. tänk om man skulle pumpa mer luft i cykeldäcken. 
 
vad tänker ni ändra på i höst? finns det något att ändra på? eller är livet okej som det är just nu? jag ska i alla fall börja blogga som vanligt igen.
Fii

Pumpa mer luft i mina däck idag å flög fram på cykeln;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress