Janina Kronlund


Wasaspexet, Ollistisdag och två tenter
såja, jag är tillbaka! igår cyklade jag iväg för att jobba 8-16. måste konstatera att jag trivs så jättebra på jobbet där jag får ta ansvar, vet vad jag gör och får något gjort. att mina arbetskamrater är helt super gör bara saken bättre :) efter jobbet hann jag bara hem en liten stund innan christoffer & ida samlades här för att vi skulle gå den minimala sträckan till ritz tillsammans.
 
vi såg wasaspexet som var så otroligt jäkla bra! precis min humor? skrattade åt ungefär allting. efteråt så joinade kaisa & emma oss en stund innan vi sjungande traskade iväg till ollis för att vi ville vara med om thomas pubquiz. kom lite sent.. men vi fick höra svaren i alla fall :D hade en så sjukt rolig ollistisdag att den toppade alla hittills. sjukt najs och bra sällskap! började bege oss hemåt vid 2-tiden för jag skulle upp tidigt idag. hahaha jag och emma ställde till med så mycket rabambula under hemvägen. 
 
idag vaknade jag alldeles för tidigt och slet mig iväg till skolan för att skriva en tent i communication in business life. en timme efter att jag lämnat in mina svar så hade jag tent nummer två för dagen, office tools. bra så, tack & hej, är nöjd bara jag kommer igenom för jag orkar inte omtenta. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress