Janina Kronlund


Ooh, I'm ten feet tall
tre timmar av min söndagskväll ägnade jag åt barnpassning. trodde det skulle vara två kids men det visade sig att det var fyra superhärliga ungar istället. jag som skulle plugga tyckte att det var mycket roligare att titta på barnprogram, poppa popcorn (eftersom vi alla vet att det småbarn säger är sanningen så är det härmed bevisat att jag poppar perfekta popcorn, kungen av popcornspoppande mao jaoo) och leka roligheter som kurrogömma, fågel-fjäril-fisk och annat som faller inom samma kategori. supermysig kväll!
 
kom hem en sväng innan jag traskade via siwa för att handla morgonmål för den kommande veckan. att det är måndag igen imorgon. jag är so not ready. nu måste jag börja plugga. återigen, jag är so not ready.
 
 
om precis en månad är det natten innan jag åker till NJ, can't wait!
får ett mindre stressfel av att tänka på hur mycket som deadlinar innan..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress