Janina Kronlund


Hört idag

idag var det minst sagt en spännande dag på jobbet. märkte på mig själv att jag var i behov av fredag och en liten ledighet. jag skriver inte om jobbet på bloggen, så eftersom ni inte vet vad ni ska relatera till kommer ni troligtvis inte att förstå vad som är underhållande i det jag roat mig med idag, men någon kanske kan läsa lite mellan raderna. hahaha jag orkar inte! :D 

person 1: vad äter du till frukost?
person 2: 6 stekta ägg, 2 kokta ägg, en halv liter yoghurt..
mycket seriös person 1: har ni höns hemma?
*
kille 3: varför luktar fötterna äckligt ibland?
person 1: aa men det är väl inte mina fötter, det är bara dina.

*
person x pratar på finska: kainalot 
person 1: kain allt? vadå vad är det?
*
person 1: varför är det viktigt med deodorant?
kille 3: man luktar skit och får inga brudar.
person 1: jaa, har hört att människor (viss kategori) inte tvättar sig tillräckligt nuförtiden.
kille 3: hödu, det finns vissa (visst yrke) som inte heller luktar sådär riktigt rosengård.

Q

i don't get it :(

Svar: ska förklara då jag ser dej :*
JANINA

emsie

du får föklar ti mej å :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress