Janina Kronlund


Vinnare i tävlingen om VS undies
jag kollade inte igenom svaren så noga för jag tycker inte det var viktigt, utan det var kul att ni vad med och tävlade. jag skrev alla namn på lappar och drog två vinnare på måfå. lotten föll på SABINA (blogg) och MARRE (blogg), jee, grattis!

sen tänker jag också kora SOFIA (blogg) och THERESE (blogg) som vinnare. therese för att hon svarade allra först av alla och är den enda jag verkligen kan lita på att inte kopierade svaren (; sjukt duktigt av therese att hitta en laptop jag inte lagt märke till, men sofia var den enda som hittade laptopen jag egentligen gjorde en tävlingspunkt av. applåder!


jag ber vinnarna skicka ett meddelande till mig på facebook innehållande: 1 adress dit du vill få din present, 2 storlek du föredrar, 3 vilken modell? hiphugger, lacewaist, boyfriend, bikini, v-string, cheeky, thong eller hipster? 4 får det vara text på eller inte? 5 tre färger eller mönster som du önskar att du fick.

tre stycken val därför att jag inte har någon aning om vad de har för panties i butiken för tillfället, så jag kan liksom inte lova någonting :D den här bilden är tagen för cirka 2 veckor sedan, på dockorna kan ni se några olika modeller och så kanske ni ser några panties i lådorna.. välj och vraka! :)
sabina

JEEJJ va glad ja blir hahah :D ja bruk då fan aldri vinna nånting! skickar på fb :)

Anonym

Ooooo janina du gjord min natt!!!! Tusen tack för att din hand råka just röra i lappen me mitt namn!!!ja skickar så fort som möjligt åt dej på fb när jag e på datorn :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress