Janina Kronlund


Violett
 
hejhej kompis!
jag spenderade måndagen med att sova länge, sköta lite ärenden och spela baseball. blev otroligt besviken när jag satt mig framför tv:n klockan åtta, och pretty little liars var inte on. varför böt de airingdag från måndag till tisdag? blir ju helt seko med dagar. tur har jag något bra att se fram emot imorgon kväll istället :)
Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Svar: jag är inte så bra på detdär med mode & grejer :)
JANINA

Mikael

Hej, det spelar ingen roll. Det skulle vara kul att ha dig som medlem ändå ;) Hoppas du överväger att vara med ändå

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress