Janina Kronlund


Pretty little liars and a fort
den här dagen har varit riktigt bra! jag hann inte gymma för jag åkte till top tomato (ett italienskt grocery) och wal mart tillsammans med mormorn. hon gör så jäkla god mat att det inte är sant! hon gör världens godaste pasta & broccoli, låter helt basic men det är så sjukt gott! jag åt kanske tre gånger mer än vanligt haha. skjutsade fran till hiphop, åkte hem och chillade, skjutsade vic till kyrkan (konfirmationsgrejer på gång), byggde ett fort tillsammans med fran och ettutre var klockan kvart i åtta och min värdmamma sa åt mig att jag är off!


happydays! åkte iväg till emma där vi två och lia kollade nyaste avsnittet pretty little liars. ytterst mysigt. nu tänker jag ta natten, ni ska ha en bra tisdag! :)

Anonym

du ha haft fullt upp och roligt... oh, man sku få smaka mormorns mat.. lyxigt värre har du...

nati.

EMMA

It was really cozyy! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress