Janina Kronlund


Awesome Thursday
torsdagkväll är nästan min favorit på veckan här. jag var "off" (behöver inte skjutsa kidsen eller liksom göra något över huvudtaget) redan klockan fem och jag hade sovmorgon som grädden på moset-mosen-nosen. jag kollade vampire diaries och the secret circle, började lite senare så jag kunde skippa reklamen (; sjuukt bra serier!

kidsen har tre vänner som sover över så det är liksom party i huset för tillfället. klockan är tolv och vi lyssnar på lmfao - sexy and i know it (en galen sak om det förresten, min vän lini var där när de spelade in musikvideon, om ni ser att det står massa folk där runtomkring, hon visade en film åt mig filmat bakifrån! sjukt najs!) och jag tror högtalarna snart går sönder ungefär. tur kommer de sova länge imorgon då. win-win för mig igen, de har roligt nu och jag har roligt imorgon i sömnens värld.


carrooo

ja tror denhä videon sku bord få pris för mest avtändande i världen. fattar int heller då samtliga karar ja e kompis med, å pojkvänner osv, så bruk seriöst håll på sådä. tydligen ere sjukt kul å ha snoppen å flyga i kalsongerna :)



(fast egentligen ska ja ju int döma här me tanke på att ja på nån timme me servitörsklassen förevisa vad kvinnors pompoms är och hur man får dem att pompomma snyggare än vad any cheerleader would do. hahaha)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress