Janina Kronlund


Mina vänner i USA

kan du berätta mera om dina vänner i usa? :)



svar
förlåt att det här har tagit mig så länge att göra, men here we go! ingen inbördes ordning, det finns fler tjejer också men det här är dem jag hänger med mest :)


emma, 19 år från sverige, hon är nog min närmaste vän här och på samma gång den första personen jag träffade i jersey (förutom värdfamiljen jaja). hon är helt enkelt bäst! hon är med på precis allting, hon är snäll, underbar, rolig, awesome och grym. alltså det är lite svårt att beskriva någon som är så bra som hon :D hon är en fotbollstjej som är bäst på allt som har med sport att göra. synd att hon varit här i en månad längre än mig, så vi kommer inte ha sista månaden tillsammans. awesome är vad hon är.


annika eller princess anni/annie the nanny, 21 år från tyskland. hon är skitrolig och man har aldrig tråkigt tillsammans med henne. hon är sådär perfekt klok, smart, galen och underbar på samma gång. hon älskar vampire diaries lika mycket som jag och så springer hon på gym lite nu som då. hon är spontan, hon är bästa kocken och hon är så rolig att hänga med.


josefin, 20 år från sverige, seriöst roligaste personen jag någonsin träffat. en kväll med josse utan att skratta är helt enkelt omöjligt, samtalsämnen tar aldrig slut och hon är helt enkelt såå bra. :D hon kom hit en månad senare än mig så det betyder att jag inte kan resa sista månaden med henne heller. (forever alone? haha skämta) okej men hursomhelst är denna tjej asgrym!



benita, 20 år från tyskland är lite sådär försiktig men mysig att hänga med :) hon är söt och kommer alltid med smarta synpunkter!



lindita, eller lini, en och femtio kort. hennes ursprung stavas tyskland och kosovo, är inte helt säker på hur gammal hon är men jag tror hon är 23-24? det är sjukt hurudan fantasi denna tjej har, hon har skrämt livet ur mig hur många gånger som helst (värsta var när jag tog egopics i min ensamhet och jag ettutre såg hennes ansikte på en bild!! jäklar vad jag blev rädd). hon är grym på matlagning, hon skrattar åt mina skämt, hon är rolig! hon är söt och snäll och sånt.



denise, 18 från danmark nära tyska gränsen which means hon pratar både tyska och danska. vackra deni är mysig och snäll och sjukt begåvad inom musik - gitarr, piano, sjunga, allt.



qarla, 20 år från mexico, går verkligen inte att inte gilla den här tjejen. hon är förstående, ödmjuk och full av kärlek. hon accepterar och respekterar precis allting och tar livet med en klackspark. hon är såå bra! hon älskar lady gaga och kan göra precis vasomhelst precis hur hon har lust. jag visste inte att såna här människor fanns, hon är underbar.
Anonym

du er saa soed!!!!

Denise

hilsen Denise :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress