Janina Kronlund


God natt!
regnet vräker ner där ute, men det är sista november imorgon på onsdag så det är helt okej antar jag. ååh det är snart december! som jag längtar! man blir helt julpirrig (what??) bara genom att veta att det är december, julafton är fyra veckor bort och sedan börjar äventyret. julafton förresten, kommer nog att kännas konstigt att inte fira hemma med familjen, men jag hoppas jag får hänga med via skype? och så hoppas jag att kusinskaran traditionellt samlas för en julemys på julaftonsnatten, skypa mig släkten!! :D


har sovit hur dåligt som helst de två senaste nätterna, vaknat flera gånger och inte kunnat somna om, små störande ljud överallt och värst av allt - tusen väckarklockor och alarmsignaler sju på morgonen (jag vaknar sju femtio).. anyway, just nu; jag vet inte om jag ska kolla victorias secrets fashionshow, gårdagens hart of dixie eller ett avsnitt pretty little liars. svårt dethär. ska sova tidigt i vilket fall som helst :) kram & godnatt!

sulf

sv: måsta själv kolla nu på bilderna haha fattar vad du menar..men tack ! :D

shit kommer bli rätt coolt att fira julafton i USA tror jag..hihi tänker bara att det e som på film :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress