Janina Kronlund


Come with me tonight
förmodligen supertrevlig telefonkonversation när jag sitter och tar onödiga webcamfoton på samma gång. ska träffa fannysen ♥ om en stund, vi ska ut och jogga dagen till ära.

haha tycker det känns så illa dagen efter att man festat om man inte fått röra på sig ordentligt, man känner sig så plösö & lat! :D men det får man nog göra på första maj, så därför kör vi springaset idag. wish i could say beach2011 men det är nog mer fit-perfectly-in-the-exams-dress hehe.




igår var jag & fanny på tove styrke på fontana. hon sjöng fint men jag vet bara två låtar av henne, men det betyder ju att jag får skylla mig själv. hejade på tove när hon var med i idol, hon är superfin! igår fick jag intrycket av ett lejon som är på party.

hennes gig tog supersnabbt slut, och sen började de spela not-so-dance-friendly låtar. det stod typ fem personer på dansgolvet, vi väntade en stund för att se om folk skulle börja vilda till sig men ack nej. vi bestämde oss för att åka hem och baka kaka. vi kör all in idag istället! ;)



source: radio x3m
/ svenska talande klubben
Anonym

Visst uppträdde daco junior där också. Vad tyckte du om honom?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress