Janina Kronlund


EGYPTEN 27.9 - 6.10
jag försöker fördriva tiden före jag ska dra iväg till tågstationen om cirka en timme. resväskan är packad och jag har haft en jätterolig debatt om facebook, tagit andra delen av ett tre-delars-vaccin, skrivit franskaprov och köpt en undervattenskamera och ett schampoo. nu är jag helt ready att lämna finland för ett tag :)

annars har jag kollat engelska studentskrivningarnas resultat idag (enligt lärarna, kan ändras!) och det har gått bra! tillräckligt bra för att jag ska slippa dit jag vill nästa år ;) så jag är glad!







ska faktiskt ta och köra igång en liten frågestund, som många andra vasabloggar också gjort på sistone! :D ifall det är något ni vill veta så fråga! bläddra bakåt; HÄR finns gamla frågestundar för intresserade själar.

jag svarar på allt ni undrar (om ni ens undrar något?) när jag kommer tillbaka från egypten den 6:e oktober!
Josefina

Ha en bra resa! :D <3

Marcus

Vissa har det bra att åka utomlands nu när det är höstrusk i Sverige :P

sara

grattis för att det gick bra på resultatet! :D

härlig blogg (: så jag får väl ställa en fråga då! :'D

hmm.. hur länge har du bloggat? :]

Anonym

Vad ska du göra efter gymnasie?

kitty

taack för kommentar! :)

stora blogg, vilken e din favorit?

kenza/paow? och varför?

daniela

Va saknar du mest me Berlin?

Hu orkar du allti vara så glad?! :D

caroline

Ifall du skulle flytta hemmifrån nu till någonstans i vasa, vad vore den perfekta stadsdelen att bo i? Och hur ser drömlägenheten ut, hur stor är den hur många rum osv !

dominique

vilak är dina favorit plagg i garderoben? visa gärna i bilder:)

emsie

Visa en bild som...

... får dig att längta tillbaka till någonting.

... gör dig glad.

... väcker en stark känsla inom dig.

... får dig att sakna någon.

... får dig att skratta så att du skulle kunna gråta.

... beskriver en period i ditt liv du saknar.

... är viktig för dig.

(motiveringar till bilderna:))

Ta en bild på...

... allt du har i din väska!

... ditt rum? :D

... dina favorit skor.

... det äldsta plagget i garderoben du äger.

... alla dina böcker :D:D

josefina

-var får du din inspiration till dina kläder? du har alltid så fina outfits! :)

-om du fick rädda en sak från ditt rum, vad skulle det vara?

-ditt bästa sommarminne all time?

-sjukaste du varit med om?

-härligaste du vet?

-vilka är dina favoritskor?

-vilka bloggar läser du dagligen?

-favorti tv-serie?

-bästa med vintern/sommaren?

-favoritmat?

-bästa filmen du sett?

-vad gör du helst en fredagkväll?



a

vad är den bästa resan du varit på?

vilka alla länder har du besökt?

vilka länder vill du besöka?

vart planerar du att resa näst? före nästa sommar?

kan du skriva plus och minus med både ayia napa och egypten, liksom jämföra dem?

hur har du råd att resa så mycket?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress