Janina Kronlund


Bild från förra nyåret

Jobb är inte jobbigt men fatta att stiga upp klockan sju när man är gjord för att sova till minst två. Efter jobbet försökte jag skynda mig hem, för 16.15 började Avatar som jag kollade med Kitty, Linus, Gabriela & Renate. Linnéa var också där ute i vimlet.

Filmen var rätt lång och nu när jag kollar upp det var den faktiskt 2 timmar och 44 minuter. Så lång kändes den ändå inte. K & G blev uttråkade i ett skede så dom började spela sten, sax, påse breved mig, medans min mage kurrade som bara vad av huger. Citat av Fiffi: "Den som kom på sten, sax, påse måste väl vara miljonär".
 
Skulle ha velat sitta närmare bioduken för att få mer utav effekterna. Bra film, i övrigt, jag rekommenderar den verkligen. Jag gillade verkligen att de sa någonting om humanoider. DETTA är vad jag tänkte på, wohoo, blev så glad!!

Anyway. Skulle vilja fota lite men det är så mörkt där ute. Imorgon är det hursomhelst min sista jobbdag (!!) och nyår!! Känns bra att vi har en plats att fira på när det är så många som inte vet vad dom ska göra.

 
H u r   s k a   d u   f i r a   n y å r ?