Janina Kronlund


villa avslutning
Blir en snabbsnabbuppdatering här nu :p Snart hämtar min morbror mig och vi åker iväg till villan, hans familj och så förstås min egen. Igår var jag med två av mitt "gamla gäng", haha. Hmm, inget speciellt om det. Mitt gäng, kom gärna och hälsa på om ni rör er i områden runt min villa. Annars, ta gärna kontakt till mig, finns som vanligt på telefonen.

Eftersom jag äntligen kommer komma åt våran nya kamera blir det troligtvis bilder från i helg. :) Och usch vad jag ogillar webcamfoton. Tacka vet jag vanliga digikameror ;D

Sofia

Oj, tack, va omtänksamt. Ibland brukar ja tänk att di som man knappt känner, undras hur dom tänker om nån annans liv om dom har de svårt? Men de e kul att hör att du bryr dej! Ja finns no här också om du måst prat :)

Du har jättefin sida, du får gärna fix om min om du har lust, hihi.

Mia

Hehe tack =)

Paulina

vilken töt liten tomat du har på huvudet x]

Joana Filipa

You look very good at your pic! =)

janie

thnx! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress