Janina Kronlund


Mässingsbord.
 
alltså åh! tycker att dessa bord är så sjukt snygga. det runda har jag tittat på sedan det togs in i jotex sortiment på vårsommaren och sedan tänkte jag bli halvgalen när jag såg att det kommit in ett fyrkantigt också. när man vill ha en sak tillräckligt länge så får man till slut lov att skaffa den saken, tänker jag.
 
så kunde jag förstås inte bestämma mig, så jag bad mina närmaste vänner om smakråd och postade en poll i en inredningsgrupp. det runda bordet vann och jag har precis fått veta att bordet har anlänt!!!! är så sjukt taggad, men jag är inte på väg till lägenheten ännu på en vecka så jag måste tygla min ivrighet :D aaah tänk hur fint det kommer se ut! eller, du hemska tanke, tänk om jag inte gillar det.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress