Janina Kronlund


Pampasveckan.
 
 
för min del blev pampasveckan kort och snarare ett fullspäckat pampasveckoslut. på fredagen efter att jag jobbat klart så skyndade jag mig till ollis där jag pausade i en timme tillsammans med de ur personalen som hade jobbat dagsturen. vi öppnade dörrarna igen klockan 18 och jag spelade musik i några timmar. hade sjuuukt kul, pampasfiilisen är något utöver det vanliga! :D
 
när jag jobbat klart så joinade emsi och tobias. stod på dansgolvet halva kvällen och skrattade vid bardisken den andra halvan. på dansgolvet skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen, vet inte när jag senast haft roligt? helt underbart! efter att ollis husband spelat sitt andra set så valde vi att gå hem.
 
enda bilden från pampas, emsis whatsappbild :D
 
på lördagen så chillade jag mest hela dagen och började så småningom tagga till inför kvällen. träffade josefina över en bit middag på frans & nicole (tycker förresten att det är sjukt töntigt att alla fransmanni-restauranger heter något som tyder på att frans har en kvinna i varje stad *frans and les femmes kallas konceptet*, varför kan det inte vara nicole eller cherié eller amelie eller michelle eller sophie som har en man i varje stad liksom? hehehehe töntigt).
 
ollis var helt underbart. fantastiskt. sjuuuukt härligt ❤ TACK TILL ALLA som var med och gjorde kvällen oförglömlig! jag hade sinnessjukt roligt och det var så grym stämning hela kvällen igenom. ojjoojjoj wauu. finns verkligen ingen dag som är lika rolig att spela musik på som pampaslördagen :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress