Janina Kronlund


Balance.
måste börja med att skryta lite ♥ denna vecka har jag varit på gymmet fyra gånger och jag är så sjuttons stolt över mig själv. tre av dessa har varit bodybalance som är min absoluta favorit, vet inte vad jag gjort med mitt liv innan jag hittat denna underbara träningsform? :) det är allt från yoga och stretchning till att andas och att träna muskler. lätt favorit. både igår och idag hade jag sällskap av josefina så det har till och med varit bättre än vanligt.
 
 
på fredagen kom tobias till vasa så vi kan lätt påstå att detta veckoslut varit bättre än vanligt (hehe mycket nu som slår vardagen). på lördagen roadtrippade vi lite i solskenet, fick gosa med en riktigt vacker, långhårig alaskan malamute, hälsade på hemhemma och mot kvällen så träffade jag milja, emmamae och emma. emmamae studerade tillsammans med mig & emma och nu är hon här för att presentera sitt slutarbete innan hon drar tillbaka till tyskland/usa.
 
vi satt hos emma hela kvällen och kalasade på vin & choklad. sedan började emmamaes lonkerotand ge sig till känna (long time no see, hon flyttade härifrån typ 2015) men klockan var över nio så det fanns inte många val :D det slutade med att vi hamnade på ollis :D
 
 
några cm hud som kikar fram!!?! hört att det är mode.
 
 
inkommande vecka blir fullsmockad och fullproppad av program. imorgon fyller min pappa 50 år!! under veckan måste jag samla stämplar på gymmet så att jag klarar av veckans träningschallenge: att gå på fem olika pass under sju dagar. hittills har jag två stämplar, så tre kvar. josefina vill ha med mig på spinning imorgon men jag är rädd att jag kommer flyga av cykeln :D skämtar inte.
 
utöver detta jobbar jag om dagarna. på tisdagen kickar pampasveckan igång men jag har ingen möjlighet att medverka innan fredagen. efter mitt dagsjobb på fredag går jag raka vägen till ollis, äter med personalen och sedan öppnar vi igen klockan 18! då spelar jag musik i några timmar tills det är dags för kvällens dj att ta över. rekommenderar alltså absoluuuuut att gå till torget på dagen, sen och äta, och sen till ollis till 18 så drar vi upp stämningen till taket. blir grymt!
 
på lördagen jobbar jag pampasveckans sista skift, vilket jag gör för kanske fjärde året i rad :D den bästa fiilisen på hela året är på lördagen, wohoooo! det som är synd är att vi ska vrida om den där förbannade klockan just den natten. nå, månne man inte överlever, hela pampasveckan är ändå så 200% att man bra kan ge upp vid halv tre på söndagsnatten :)
 
scrolla lite neråt för att lyssna på en skön låt, ha en fin vecka allesammans, pusspuss ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress