Janina Kronlund


Möhippa.
i helgen ordnade vi möhippa åt härliga anitta som gifter sig med min morbror om några veckor. förutom vår bride-to-be så var det jag, katrina, josefina, janina, kira, mamma, mummi och anittas bästa vän anu som kalasade till det.
 
 
det blev en succé med bubbel, god mat, spagrejer och dans på ollis. själv skulle jag jobba, men jag fick i alla fall underhålla mitt möhippegäng :) nu tar jag lite semester från musiken. kan eventuellt bli ett sista-minuten-inhopp i sommar men annars är det meningen att kalendern ska fyllas med äventyr.
 
 
alltså tänk att min mummi gillar att komma med till ollis och hänger med ut på dansgolvet ♥ förebild så det bara skriker om det. tänk om jag en dag blev lika cool som henne.
 
 
vi åt piroger med äggsmör, pizza med mozzarella-tomat-rucola-prosciutto samt tonfisk-pastasallad. tänk att så enkla grejer kan vara så sinnessjukt goda. vår mästerbagare josefina hade gjort en chokladcheesecake med jordgubbar och ätbara blommor. någon annan än jag som blev hungrig nu?
 
 
skåååål! i väntan på bröllopet, det kommer att bli släktkalas så det sjunger om det :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress