Janina Kronlund


Semester i kikaren.
två arbetsdagar kvar till semester och jag är lika ivrig som en katt tassande runt het gröt. helgen gick precis lika fint & lugnt som jag hade förväntat mig. på lördagen kom johanna, emma och kitty ut till värlax och söndagen var den finaste sommardagen en kunde drömma om. hugo ville med ut på äventyr så han fick följa med ett varv på standupbrädan som blev en sitdownbräda för att vi skulle kunna hålla balansen båda två.
 
sedan satt jag och njöt i solskenet på bryggan. utan att ha telefonen med i varje sekund (klart någon sekund, men det är så fint att vara utan). det är laiffi om något. drömmer om att åka på en resa utan klockor och telefoner. hade jag läst det här för tio år sedan hade jag aldrig förstått vad jag skulle komma att mena. just nu känner jag ju mig duktig om jag stänger av mobildata för en stund.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress