Janina Kronlund


Helg på villan.
ojojoj så skönt med en ledig helg! efter en månad med veckosluten fullproppade av program (möhippa, två bröllop och midsommar) så är det galet skönt att ha några dagar planerade för ingenting. ikväll är det jag och min bok och skärgårdens tystnad. är nästan löjligt taggad på det här, ni vet inte ens hur skönt det ska bli att bara vara :)
 
värlax bjuder på solsken och livet känns fint. hehehe klart jag känner mig lite extra euforisk som får semester efter tre jobbdagar :D dessutom så är det inte många dagar tills tobias också stämplar ut för semester och vi får hitta på något skoj äventyr tillsammans. jag älskar spontana äventyr - vi har ingenting planerat och tobias är den mest spontana människan jag känner så det lär inte bli annat än succé. kanske är det ingå, kanske är det åland, kanske är det första bästa flyg från vanda. vi får se vad livet har lust att bjuda på.
 
 
en liten butik har slagit upp sina dörrar i köklothamnen så vi åkte där via och köpte en massa rökta räkor, som ska ätas med aioli & batong. detta då tillsammans med boken och skärgårdens tystnad som jag redan nämnde, alltså åååh ljuva liv. lite bastubad och eventuellt ett dopp i havet. det är så här jag vill leva, fredag hela veckan.
 
för morgondagen har jag lagt iväg en öppen inbjudan för några vänner, så vi få se om någon lyckas ta sig hit ut till skärgårdens pärla. badtunnan börjar värmas på direkt från morgonen och foreca visar inte ett endaste regnmoln. det här blir en bra helg hörni, ha det fint ♥
Danielas Dagbok

men huuuuur vacker får man bli

Svar: men taaaack<3
JANINA KRONLUND

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress