Janina Kronlund


Vardag.
den tredje januariveckan kickar igång och denna vecka har jag tagit itu med mitt mål att spendera mer tid med nosen i en bok. det är så skoj att läsa när man inte studerar :) tycker jag har det så sjukt mysigt med nyligen bytta jordgubbslakan och en bok av min favoritförfattare. älskar såna här lite omöjliga kärlekshistorier. vi vet ju alla hur en nicholas sparks story går till och ändå lyckas han skriva så fängslande.
 
 
jag är supertaggad inför hela den här veckan och efter en halvdepp höst har jag till och med en massa livsglädje på morgonen när jag stiger upp (i kontrast till att jag oftast vill bli kvar i sängen). för det första tackar jag min ljuslampa, vete vad man skulle göra utan den. varje morgons räddning. för det andra är det skoj på jobbet med angelina.
 
veckans stora mission är att göra mig av med en förkylning som försöker komma smygande. har verkligen inte tid för förkylningar eller annat skräp :) bara måndag men jag längtar redan efter fredag. hursomhelst, den här veckan kommer bli kickass. over & out, puss på nosen
Tidstjuven

Word! 👊 Så bra skrivet, och alldeles sant.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress